24.3.08

lebedele care nu mai termina odata capitolul ala

Pe scurt, am intarziat serioznaia predarea ultimului capitol, dar stii cum e: nu vrea sa plece de la mine. Odata terminat, ar intra in sistem si stie prea bine ca e de preferat sa se ascunda dupa dentisti, orelisti, paste catolic si random web browsing decat sa o ia de capul lui in lumea larga, prea plina de documente word noi, astenizate de cursoare in cap de pagina care nu se lasa urnite.

Am cele mai bune intentii sa il intarc zilele astea, macar ca plecarea de duminica s-a transformat intr-o piatra de hotar care ma face sa judec in termeni de "inainte sa plecam la Viena" si "cand ne intoarcem, o sa...", chit ca-i doar pentru 5 zile.

Plus ca sandramaua de langa noi a intrat, dupa lupte seculare, iar in lucru, deci soarta mea este, lucru cert, sa lucrez la licente, dizertatii, doctorate, in sunetul dulce al baroaselor (ce plural straniu, tocmai l-am verificat pe dexonline) si al picamerelor (pe asta nu l-am verificat). Ceea ce inseamna ca dupa ce predau si capitolul asta ("inainte sa plecam"), o sa ma mut la B., sa termin in 3-4 saptamani si ce a mai ramas, si poate acolo scap naibii de zgomotele astea, pe care de cand aud (alta poveste, alt post), nu imi mai dau pace. Ma rog. Accept orice scuza, cand mi se termina o sa te rog sa imi dai si mie niste idei noi.

Diseara iesim sa ne culturalizam baietii (pusi la 'ambatz' prin tortura exemplului - "pai uite, si A. vine cu B., si daca pana si C. vine cu D., de ce n-ai veni si tu, buhuhu?". Parsivenia trebii e ca in modul asta am scapat si de reprosurile directe, pentru ca in ultimele saptamani, ulterioare cumpararii biletelor, au fost mai ocupati sa se injure intre ei 'ca de ce ai cedat, uite acum nu mai am ce face', asa ca daca ii aud cascand diseara sau ii vad hlizindu-se homofob la legginsii lui Siegrief, ii arunc peste balcon - exista un motiv, in fond, pentru care nu am mai gasit bilete decat acolo.

2 comments:

carpeta plutitoare said...

:-)) ce iti este si cu barbatii astia!!! Bai, parca toti sunt la fel!! Sebi cred ca daca Lazi ar face balet (unul din visele mele de mama) ar deveni gay

IRN said...

hihi, se pare ca au supravietuit - 2 dintre ei, cel putin, al meu included. Cel de-al treilea ne-a jurat ca o sa ne tarasca cu de-a sila la ceva wrestling, K1 sau cum s-o chema, sa ne invatam minte :)))