29.9.07

puppy love

ad literam. Za Zuza mea este indragostita. Nu ajungea ca sunt eu in galeata, acum mai am si curtezani pe urmele ei, cu consecintele penibile de rigoare. Nu pot iesi cu ea in parc intrucat se formeaza tarla de caini de toate dimensiunile si rasele dupa noi, iar in curte este prea doamna sa faca pipi. Asa ca, inarmata de obicei cu un obiect de gonire (a se citi umbrela sau un bat mai lung) trebuie totusi sa mergem in parc. Unde, admirator sef este un tanar domn de culoarea cafelei, mititel dar vanjos, cu picioare scurte, cracanate si musculoase de aceeasi lungime cu a urechilor de-a dreptul parabolice. Acum doua zile a trebuit sa plec din parc cu Zuza la subrat, iar ginerica respectiv topaia ca pe arcuri sa ajunga la ea. N-am scapat nici in curte de el. Stau cu usa de la balcon deschisa si il aud latrand sa o cheme afara. Zuza iese pe balcon si il injura, ginerica baga coada intre picioare si se muta mai in spate, dar tot cu gatul dat pe spate sa surprinda Julieta de la etajul 1. Ieri a intrat dupa noi in curte, si, dupa ce i-am inchis usa blocului in nas, l-am vazut cum isi sprijinise botul de geam ca aurolacii de geamul restaurantelor. Mare drama, mare amor. Dar, in fond, normal, Zuza este o super dama:

No comments: