23.1.08

din seria "anunturi si mica publicitate"

dragii mosului, stimati telespectatori, draghi zriteli, dami gospodari :), dear ladies and gentlemen:

am fixat data nuntii!

se pare ca am intrat si eu in lumea respectabilelor femei carora li se amputeaza juma' de creier cand li se prefigureaza clar nunta. dupa ziua de sambata, cand am vizitat "locul" si ne-am hotarat instantaneu pentru el, m-am trezit cu un norisor roz sub mine, ceea ce, pentru cei care ma cunosc, este cu totul surprinzator, daca nu chiar nelalocul lui (da, sunt ciufuta si port tricouri cu sloganuri macabre, ba chiar ma si ocup on a daily basis de morti si inmormantari). am reusit chiar sa depasesc revolta fata de purcoiul de bani care mi se pare cu totul nejustificat de aruncat in toate directiile cu ocazia cu pricina, dar imi mentin nestramutata parerea ca volanele, fundele si husele alea jenante cu fundite in culori pe care nu le-ai folosi never ever in viata de zi cu zi suck all the way. sper doar ca valul pe care m-am urcat sa nu ma duca in directia aia in decursul lunilor ce vor urma.

deocamdata nu mai am alte griji, odata dat avansul pentru restaurant, decat sa fac ceva cu mine, astfel incat sa arate rochia aia cat de cat ca in pozele de prezentare (adica mai putin ca o husa anti-praf aruncata pe o canapea-coltar si mai mult ca treaba aia frumoasa si eleganta de pe niste tipe nemancate de la Craciunul 2006).

P.S. omg, omg, omg, all the pretty things pe care le-am vazut cu larucutza (schimb de linkuri pe ym, figures ca prietena mea cea mai buna sa fie la mama naibii cand ma marit) si tot felul de alte tampenii conexe, ok, somebody dati-mi o palma si trimiteti-ma inapoi la treaba!

No comments: