16.5.07

Politikverdrossenheit: Basescu e pentru noi Basescu 2

NU mai vreau sa am ceva de zis degeaba. Dincolo de emotia primei votari dupa implinirea celor 18 ani electorali, perspectiva prezentarii la liceul la care sunt arondata pentru vot nu imi mai trezeste nici o emotie. Cat de cool mi se parea de la inaltimea celor aproape 16 ani, cand, la un seminar oarecare la care am fost cooptata in stafful organizator de diriga, m-am intalnit cu Constantinescu, care mi-a semnat pe un post-it sub un slogan incurajatoar de genul 'ne vedem in 96'... Acum fac eforturi serioase de rememorare pentru a mi-l readuce in fata ochilor pe respectivul ca presedinte. Iliescu-Iliescu-cezura putin probabila-Iliescu-Basescu. Si acum iar Basescu. Chiar mai crede cineva ca avem ceva de spus?

Ne-am autosuspendat de prea multa vreme.

No comments: