13.6.08

inca putin

...mai sunt 2-3 zile, si vreo 30 de pagini. Si gata. Da, o sa mai fie imaginile, tabelele, printuri de corectat, asamblat, tunat. Cat de greu poate sa fie? Si dupa aceea, piatra asta de moara, fie ea si atat de "a mea", poate sa-si ia zborul si sa se lase inlocuita de altceva.
Ieri mi-a venit prima idee buna in doi ani jumate, de cand m-am mutat. O fi zgomot si animaleala pe straduta mea in timpul zilei, dar de pe la sase seara incolo e liniste, ne putem curata timpanele si narile, vine vantul dinspre Cismigiu cu miros de tei si de ce s-o mai fi plantat pe acolo, mai latra un caine vagabond, ii mai auzi chiar si labutele tip-top-tip-top grabindu-se cu treaba pe trotuar.
Asa ca am luat magaoaia de fotoliu nefolosit din coltul camerei - comod, dar nefolosit, pentru ca nu am fost prea inspirata cand l-am retapisat, asa ca trebuie sa stea in penumbra, ca sa nu-si deranjeze fratii mai frumosi - si l-am impins (tras-impins-tras-impins ca se blocase in rama usii de balcon) afara. Am scos si o perna si scaunelul maseurului, si mi-am mutat biroul afara. Stapanul fiind lipsa, am lucrat ieri pana pe la 11, si chiar au iesit destul pagini inspirate.
E atat de misto noaptea pe strada asta, daca ii scapa unuia o moneda de 10 bani in piata, o aud din fundul casei...

4 comments:

Unknown said...

traiesc, traiesc... te-am sunat aseara pe ceea ce cred eu ca e numarul tau de fix, pe la 9 ora ta, m-ai ignorat si mi-ai frant inima :)
iarta-ma, shit going on...

IRN said...

omgomgomg :))))
tu erai? pana am ajuns la telefon s-a oprit din sunat

Unknown said...

nu am mai insistat, ma gandeam ca cine stie ce numar de acum o mie de ani e ala. o sa te mai sun miercuri cred. internet acasa n-am...

IRN said...

sooo... unde disparushi din nou?