21.6.08

De parca...


...nu aveam destule pe cap, ma trezesc ieri ca s-ar putea sa raman si fara rochie de mireasa. Dupa ce ca habar nu am (nici acum) cum ar trebui sa arate rochia in cauza (evit albul si la chiloti, daramite la suprafata), dupa ce ca a trebuit sa rascolesc netul si o tona de glossy papers din salonul de prezentare, ca sa gasesc, in sfarsit, una care sa nu totally suck, ma duc ieri sa o cumpar si aflu ca fabrica nu o poate face in timp util. Care timp util e de 3 luni, dupa cum mi s-a spus la inceputul anului, sa nu ma grabesc, dar la jumatatea lui iunie sa vin sa dau comanda. Deosebit. Asta pe langa faptul ca in magazin au cateva rochii de proba, dar, fireste, doar pentru persoane a caror glezna trebuie legata cu un fir de ata or smth de pamant ca sa nu-si ia zborul la prima pala de vant. Drept pentru care mi-am probat rochia de mireasa prin intermediul sora-mii, funny tho, dar cine naiba a mai auzit de asa ceva.
Acum - ce mama dracului ma fac? Am mai facut, la sugestia vanzatoarei, o lista cu inca vreo 10 variante de rochii, sa sune luni in Spania sau pe Marte, sau, ma rog, acolo unde le fac, sa vada daca obtin totusi o data de primire a rochiei macar cu o saptamana inainte de nunta. Again, deosebit. Nu stiu cum se face, dar am senzatia ca oamenii normali la cap au mai putine sanse sa se transforme peste noapte in bridezillas.

Ah, si pentru deliciul stimatei audiente: dupa cum i-am declarat ieri, dupa haosul cu rochia, il iubesc pe stapan "pana la cangrena". Asta pentru ca dintr-un motiv sau altul, mai mult sau mai putin motivat de superstitii, am refuzat in timpul procesului de ingrasare ca porcu' sa imi scot inelul de logodna de pe inelarul pe care mi-a fost pus, drept pentru care nu mai iesea nici rupt, si, ierata-mi fie expresia plastica...crescusem in jurul lui. Drept pentru care, daca ma stateam putin, asteptand ca "poate de data asta iese cu sapun" (NOT), ma alegeam cu una bucata deget mai putin la mana dreapta. Dar am remediat. Cu el de fata, ne-am dus la bijutier, care a taiat inelul, l-a largit conform versiunii irn 2.0, mi l-a reparat si asa am ajuns cu un prea frumos sant la baza degetului. Care cica iese totusi, daca ma masez vartos cu voltaren. sau daca slabesc.

3 comments:

Zu said...

:-) nu dispera. Been there, done that, asa ca am decis sa o fac pe comanda, la Maritte. Zic eu ca a meritat- finally a iesit chiar cum am vrut eu. Firma mai si aduce rochii (din Franta, cred) si au in atelierul lor unele chiar la dimensiuni rezonabile asa ca, eventual, check them out.
Nu am legaturi cu ei si nu vreau sa le fac publicitate neaparat, doar ca stiu cum e cu stresul legat de rochia de mireasa, so, poate te ajuta... :-)

IRN said...

jesus, tocmai intrasem la tine pe pagina cand mi-a aparut popup-ul de la Outlook ca am un comentariu de la tine :) m-am speriat.
Sa stii ca s-ar putea sa apelez la tine sa ma pui pe directie, maine aflu exact daca iese ceva cu Pronovias. Oricum, sunt cam jumpy.
Si, btw, ai fost cumva cu catzelu in parcul Izvor sambata (la expozitia aia mica-mica de treburi de caini/pisici)? Ca am vazut un cuplu dragut cu un Beagle si ma gandeam ca ati putea fi voi

Zu said...

:D nu, nu eram noi, ne-am gandit sa mergem insa ne-a fost teama de caldura, pentru Biggy.

Nici o problema, just ask anything you need, ma bucur daca pot ajuta.