1.8.07

vanity fair meets proverbialul-sut-in-fund

Iata: 29 de ani trecuti cu unghiile mancate pana in carne - chiar daca atunci cand m-am luat de fumat aveam senzatia ca voi putea suplini fixatia orala nr. 1 cu o alta (nici o sansa!), iar acum implinesc o luna de cand nu am mai vazut nici o bucatica de semiluna cornoasa desprinsa de stapanul degetel, iar mainile mele arata aproape ca si cand la capatul lor s-ar afla o femeie. Am consumat (de doua ori la propriu) un tub de oja transparenta (si zic de doua ori la propriu, pentru ca 1. sticluta e aproape goala, iar 2. cred ca am pus pe mine un kil de cati polimeri or whatever am mestecat de cand nu m-am mai delectat cu unghiile).

Iata 2: de maine reincep tortura, aka mi-a fost reinnoit pe patru luni abonamentul la sala&spa, asa ca nu mai am nici o scuza sa nu imi misc tonele pe banda de hamsteri. O sa-mi fac maine pozele de "before", sperand ca cele de "after" (pe cale mi le doresc sa arate cum vreau eu cam de Craciun) sa fie cu totul diferite.

Un sut in fund, un pas inainte.

1 comment:

Laruca said...

You go girl!!